• נטוורק טיים
  • קידום אורגני SEO
  • קידום ממומן PPC
  • ניהול מוניטין
  • בניית אתרים
  • ניהול דפי פייסבוק
  • שירותים נוספים
    • בניית פורטלים
    • דפי נחיתה
    • עיצוב לוגו
    • בניית אפליקציות
    • הפקת סרטוני תדמית
    • ניהול מועדוני לקוחות
    • הלבשת קירות לעיצוב מותג
    • צליל המתנה עסקי
    • בניית מותג
  • בקרו בבלוג שלנו
  • לקוחות החברה
  • צור קשר
התקשרו עכשיו

קידום אתר מקצועי

11 באוקטובר 2016eyaladminקידום בגוגל

קידום אתר מקצועי – זו הברירה היחידה!

ככל שהזמן חולף, התלות שלנו בתקשורת הדיגיטלית גוברת. כל אחד מאיתנו מחפש שירותים מספר פעמים ביום, אפילו מבלי שנשים לב לכך. בין אם זה להזמין אוכל, לתאם לרופא, ללמוד על איזה נושא שמסקרן אותנו, לקרוא קצת היסטוריה… ומה כולנו עושים? נכנסים לחיפוש בגוגל לרוב מהנייד או מהמחשב, מקישים ביטוי כמו:

'מלחמת העולם השנייה', מדפדפים בתוצאות בעמוד הראשון, לעיתים נדירות בעמוד השני והשלישי ונקבל את כל האינפורמאציה ישירות מעולם הדיגיטל.

כשמשתמשים בטכנולוגית קידום אתר מכוונים לעמוד הראשון בגוגל. ככל שנתקדם במנוע החיפוש, נביא תנועת גולשים גבוהה יותר לאתר שלנו.

 

מה הדגשים החשובים בקידום אתר מקצועי?

  • BR – BOUNCE RATE. ניתן למדוד את אחוז הנטישה מהעמוד ממנו הגולש נכנס אליו בתוכנת גוגל אנליטיקס. הנתון הזה מאפשר לקבוע את אפקטיביות האתר/העמוד ואת חוויית המשתמש. 30-40% זה המספר אליו רצוי לשאוף וזה יסייע לגוגל לקבוע שהתכנים באתר שלכם מעניינים את הקוראים.
  • מילות מפתח – חשוב לסדר את מילות המפתח שנרצה לקדם בגוגל בתוכן העמוד, בצורה הגיונית ומובנית. לדוגמא: אם נכתוב מאמר על 'קידום אתר מקצועי', נשים את הביטוי הזה בכותרת הראשית ובפסקאות נמצא עוד הזדמנות לחזור עליו. אולי נוסיף את אותו ביטוי בכותרת משנית עם טוויסט, לדוגמא: 'קידום אתר מקצועי – רק בבית ספרנו' ונוסיף פסקאות איכותיות ומעניינות. יש להקפיד על סידור מילות המפתח בכותרות H1-H6 בכל עמוד באתר.
  • תגיות מטא – שני הסוגים החשובים ביותר והעיקריים הם: כותרות ותיאורים. אלו הם אותם כותרות ותיאורים המוצגים בגוגל כשמקישים את מילת המפתח במנוע החיפוש.
  • וותק האתר – וותק האתר משקף מוניטין ולכן ככל שהזמן עובר, האתר וותיק יותר וצובר מוניטין בגוגל.
  • קישורים פנימיים – לכל עמודי האתר על פי סדר חשיבות הביטויים / מילות המפתח. אי טיפול בנושא זה יגרום לאובדן כוחו של האתר בגוגל.
  • מפת אתר SITEMAP – אנחנו מצרפים קובץ ובו מפת האתר שלנו – לינקים לכל עמודי האתר. שמים את המפה בתיקייה הראשית ומעדכנים את גוגל שהקובץ נמצא שם. על ידי כך אנו מוודאים שלגוגל יש גישה לכל העמודים.
  • המלצות על האתר באינטרנט – המלצות אלו מגיעות מאתרים שיוצא מהם קישור לאתר שלנו. ככל שהאתר איכותי יותר כך ההמלצה איכותית יותר. גוגל תקבל את הרושם שהאתר איכותי ואמין ותקדם אותו בתוצאות החיפוש.
קידום אורגני בגוגל | SEO | נטוורק טיים

הכל מתחיל ונגמר בקידום טוב

אם אתם מעוניינים בקידום מקצועי, הגעתם אל המקום הנכון!

חברת נטוורק טיים ישמחו לסייע ולייעץ לכם בכל דבר ועניין שקשור לתחום. יש לנו ניסיון רב שנים בכל מה שנוגע לקידום אתר וכתיבת תוכן איכותי ומקצועי. חשוב שתדעו מדובר בתחום שיש בו תחרות מאוד גבוהה לא רק בקידום האתרים, אלא גם בין חברות הרבות שעוסקות בתחום. כמו כן, תהליך קידום האתרים הוא ארוך ויש להצטייד בסבלנות רבה, מכיוון שמדובר בחודשים. מי שיספר לכם אחרת כנראה ינסה להציע לכם קידום שחור – אל תתפתו! כי בסופו של דבר אתם תתפסו ותקבלו סנקציות מגוגל שלא תוכלו לתקן יותר. לעיתים, כשהנזק גדול מידי יש עסקים שנאלצים לשנות את שם העסק. אנחנו בנטוורק טיים ממליצים לכם לא לעגל פינות בכל הנוגע לקידום אתר בגוגל.

 

'מקדם אתרים מקצועי' – איך מודדים אותו?

בשורה תחתונה, אתם מחפשים מקדם שישפר את יחס ההמרה בין הגולשים באתר לרוכשים בפועל. כל השאר לא מעניין. להלן מספר טיפים חשובים עבורכם- בעלי האתרים, על מנת שתוכלו להעריך את יכולותיו של זה שמציג עצמו כ'מקדם אתרים מקצועי':

  • מחקר שוק – זיהוי זירת מתחרים. חשוב לבדוק את יכולותיו של מקדם האתרים המקצועי לזהות את זירת הפעילות של תחום העיסוק שלכם, לאתר את המתחרים ולראות מה הם עושים. כמו כן, יש להגדיר קהל מטרה ויעדים מקצועיים. מטרתו העיקרית של המחקר המקדים הוא להבין כיצד נראה תחום העיסוק שלכם בזירה הדיגיטלית ולסייע להשתלב בצורה מיטבית בין שאר העסקים ולפתח אסטרטגיה בהתאם.
  • מחקר מילות מפתח – כדאי לבקש מחקר מילות מפתח מתוך מטרה ללמוד אילו ביטויים הכי פופולאריים בתחום הרצוי ולנהל את הקידום בהתאם. לאחר מכן מבצעים מיון מילות מפתח לפי קטגוריות: אזורים, מבצעים וכן הלאה.
  • טכנולוגיה ושיווק – האווירה, הקריאטיב, הטכנולוגיה, הן אלה שיקבעו את ההצלחה, בין אם הגולש יחליט לנטוש מיד עם היכנסו לעמוד הראשון, או שיתעניין וימשיך לדפדף לעמוד הבא.

 

ולסיום, מקדם אתרים מקצועי וטוב הוא כזה שמבין את הגולש,  מתוך הבנה שמה שמרצה את הגולש – מרצה גם את גוגל.

eyaladmin
Previous post מחיר קידום אתרים – איך אנחנו קובעים את המחיר?

פוסטים אחרונים

  • פלטפורמת וורדפרס
  • קידום אתר מקצועי
  • מחיר קידום אתרים – איך אנחנו קובעים את המחיר?
  • ייעוץ פיננסי
  • ייעוץ עסקי

קטגוריות מהבלוג שלנו

  • פיתוח אפליקציה
  • סרטוני תדמית
  • פרסום בפייסבוק
  • קידום בגוגל
  • דפי נחיתה
  • בניית אתר וורדפרס
  • כללי

ארכיונים

  • אוקטובר 2016
  • ספטמבר 2016
  • יולי 2016
  • מרץ 2016

פוסטים נוספים:

פלטפורמת וורדפרס

12 באוקטובר 2016 1:59 No comments

קידום אתר מקצועי

11 באוקטובר 2016 23:37 No comments

מחיר קידום אתרים – איך אנחנו קובעים את המחיר?

11 באוקטובר 2016 23:01 No comments

ייעוץ פיננסי

4 בספטמבר 2016 12:22 No comments

ייעוץ עסקי

4 בספטמבר 2016 12:21 No comments

מפת האתר

  • דף הבית
  • שירותים נוספים
    • בניית אפליקציות
    • בניית אתרים
    • דפי נחיתה
    • הלבשת קירות לעיצוב מותג
    • הפקת סרטוני תדמית
    • ניהול דפי פייסבוק
    • ניהול מועדוני לקוחות
    • בניית פורטלים
    • צליל המתנה עסקי
    • בניית מותג
  • קידום אורגני SEO
  • קידום ממומן PPC
  • ניהול מוניטין
  • לקוחות החברה
  • בקרו בבלוג שלנו
  • דרושים
  • צור קשר

פורטפוליו

house events

house events

sipur baez

sipur baez

green falafel

green falafel

sunstyle

sunstyle

beauty noy

beauty noy

elem hen

elem hen

shirly rozanes

shirly rozanes

beauty noy

beauty noy

joni crispy

joni crispy

צור קשר

נטוורק-טיים
צבי ברגמן 18, פתח תקווה.
אייל - 050-8092995‏

פרטנרים

רשתות חברתיות

Facebook
Google+
YouTube
© 2016 נטוורק-טיים. כל הזכויות שמורות.