ניהול דף פייסבוק
ניהול דף פייסבוק מצריך זמן והשקעה כספית, מומלץ לבוא עם ידע שיווקי על מנת לנהל דף מוצלח בפייסבוק. בדומה לאמצעי התקשורת, גם במדיה החברתית יש רייטינג ושעות שכדאי להעלות בהן פוסטים.
ניהול דף פייסבוק כולל בתוכו מספר פעולות קבועות ביניהן פרסום סטאטוסים, עדכון תמונות/סרטונים, העלאת תכנים, מענה מיידי ללקוחות ועוד.
דף עסקי בפייסבוק – האם זה כדאי מבחינת עלות מול תועלת?
דף עסקי בפייסבוק הינו כרטיס הביקור שלכם ברשת החברתית הגדולה בעולם המונה מעל מיליארד חברים ויכול למשוך אליו לקוחות חדשים פוטנציאליים.
לעיתים החשיפה שנשיג מקמפיין בפייסבוק תהא גדולה יותר מאתר המקודם בגוגל. למעשה, ניתן לנהל במסודר את התקשורת שלכם מול הלקוחות ברשת החברתית ולכן כדאי לנצל את הפרסום בה בחוכמה.
אם יודעים כיצד לנהל את הפוסטים והתוכן ביעילות תוך שימוש נכון של פרסום ממוקד ומפולח על פי חתכים לקהל יעד מתאים, הרי שזו אחת מהפלטפורמות המשמעותיות והמוצלחות לשיווק העסק שלכם באינטרנט.
שלב ראשון: בניית דף עסקי בפייסבוק
זהו תהליך שיש לייחס לו חשיבות רבה ולהשקיע בו מחשבה. בחירת שם מנצח הינה קריטית להצלחת הפרסום בפייסבוק. חשוב לדעת כי ברגע שמגיעים ל200 לייקים – לא ניתן להתחרט ולשנות את שם העמוד יותר.
שלב שני: אפיון הדף העסקי
השלב הבא הוא אפיון הדף, בו נקבע מה המטרות של הדף שלנו ולאיזה קהל הוא פונה, האם מדובר על עמוד מכירות, או עמוד ליצירת לידים? האם המטרה היא לעדכן את הלקוחות באינפורמאציה חדשה? חיזוק הקשר עם הלקוחות שלכם?
חשוב לנסח תיאור קצר וקולע לעמוד והוספת לינק שיוביל לאתר שלנו. לאחר מכן, נצרף תמונת פרופיל ו- COVER PHOTO ומומלץ להוסיף פרטי התקשרות ולשלב אותם בתמונות.
שלב שלישי: כתיבת תוכן מקצועי לפוסטים ממוקדים בפייסבוק
פוסט מוצלח הוא כזה שלא מייגע את הגולש בקריאה ממושכת ובלי פאנצ' ברור. אם מדובר על פוסט שאמור לשכנע, יש לכתוב אותו באופן שיווקי/מכירתי. בנוסף, יש להשתמש בסלוגנים שנכנסים לתודעה של הגולש. אם מדובר בפוסט המדבר על מוצר מסוים, יש לכתוב אותו עם פירוט טכני מסודר. אם אפיון הדף הוא בלוג, יש לצרף פוסטים בסגנון כתיבה סיפורי. אם מדובר על עסק ביתי וצנוע, ניתן לכתוב את הפוסטים בסגנון אישי וחופשי, תוך שימוש בסלנג.
חשוב להקפיד על כתיבה נוחה לקריאה, עם חלוקה נכונה לפסקאות.
לקריאה בנושא קידום ממומן בפייסבוק
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
לוגו מעוצב כבר יש לך?