בעלי עסקים?! אם יש לכם אתר, סביר להניח שתרצו לקדם אותו.
השאלה המתבקשת היא: כמה כסף תהיו מוכנים להשקיע? בתקציב של 800 ₪ בחודש גם לאלופים כמו בנטוורק טיים יהיה קשה להביא תוצאות טובות לביטויים בעלי נפח חיפוש גבוה ולדאוג שיישארו שם לאורך זמן.
חברות הפרסום הדיגיטלי מבינות שהן לא מספקות פה מוצר מוחשי שהרוכש מבין בדיוק על מה הוא שילם. בתחום הקידום באינטרנט המחיר תמיד מעורפל ומעומעם ולכן חשוב לבחור בחברה עם רקורד והישגים מרשימים בתחום שנוכל לסמוך עליה, במיוחד לאחר שהשקעתם את מיטב כספכם – אין כאן מקום לניסוי וטעייה.
אנחנו במשרדי הפרסום הדיגיטלי יודעים שהמחיר תלוי בתחום העיסוק שלכם ומודדים את מידת התחרות שיש בתחום. אם אין תחרות – הרווחתם. אם יש, תתכוננו להקצות תקציב על מנת להשתתף בתחרות. בנטוורק טיים יודעים היטב איך לספק את הסחורה בהתאם לתקציב שהוקצה לקידום במקצועיות המקסימאלית. אבל לפני הכול, לפני שניגשים למלאכת הקידום חשוב לבצע תיאום ציפיות כדי להימנע מאי נעימות, מכיוון שמדובר בתחום דינמי שמשתנה כל הזמן בהתאם לגחמותיהם של מפתחי גוגל.
כיום יש עשרות רבות של מקדמים בשוק והתחרות מאוד גדולה. אז איך יודעים למי לפנות? זו בהחלט השאלה המתבקשת, אבל לפני כן אתם צריכים לשאול: מה מקבלים בתמורה למחיר? בנטוורק טיים יש לנו קשת רחבה של חבילות קידום בהתאם לתקציב הלקוח מעוניין להשקיע.
ביטויים בעלי תחרות נמוכה עד בינונית, ביטויים מקומיים המותאמים לעסקים קטנים.
ביטויים בעלי תחרות בינונית. הביטויים נקבעים בהתאם למידת התחרותיות בשוק, וכך גם מידת התמרון בסכום.
ביטויים בעלי תחרות בינונית ומעלה. בהחלט מדובר על תקציב מכובד שאפשר לעבוד איתו ולהגיע לתוצאות מצוינות. זהו השילוב המושלם בין קידום ממומן ואורגני.
ביטויים בעלי תחרות גבוה מאוד. הטופ של הטופ. השקעה כזו מבטיחה הצלחה וודאית של כל קמפיין. בנוסף, אפשר לשלב קידום אורגני וממומן ולהגיע לתוצאות מקסימאליות.