ניהול מועדוני לקוחות לצורך שיווק המוני
בעלי עסקים יקרים, הרשו לנו להציג בפניכם את הדבר הגדול הבא. חברת נטוורקטיים מציגים: מהפכה התחום הצרכנות ושירות הלקוחות. אנחנו רוצים להזמין אתכם, בעלי העסקים להכיר משהו שלא תדעו איך עד עכשיו הסתדרתם בלעדיו. חברת נטוורקטיים מביאה את הניסיון המקצועי והניהולי מהפרסום הדיגיטלי הישר אל תוך עולם ניהול מועדוני הלקוחות.
בתחום זה קיימות שתי תמות עיקריות:
1) מועדון לקוחות מלא
2) מועדון לקוחות כרשימת תפוצה
מועדון לקוחות מלא
המערכת החכמה שלנו יודעת לעשות ניתוח מלא של כל המידע המצטבר על כל הלקוחות של העסק ואופן התנהגותם, כתוצאה מכך אפשר לבצע פעילות שיווקית מותאמת אישית לכל לקוח. הניתוח שאנחנו מבצעים יניב מיפוי התנהגות קודמת של צרכנים, ובהתאם לכך, ינבא התנהגות עתידית בכפוף לממצאי הניתוח.
מועדון הלקוחות שאנו מקימים עבורכם ידע לעשות מגוון פעולות כגון:
ü הצעת מתנת הצטרפות
ü שליחת מתנת ליום-הולדת
ü מעקב אחר הקניה ממוצעת של חברי מועדון מול הממוצע הכללי ומול לקוחות שאינם חברי מועדון
ü ניתוח צירוף חברים למועדון לפי חודשים אל מול יעדים שנקבעו
מועדון לקוחות כרשימת תפוצה
הכירו את מערכת EZ CLUB:
להלן פונקציות נבחרות של המערכת
ü לאחר הצטרפותכם אתם מקבלים טאבלט שימוקם בסמוך לקופה של העסק ויקושר ישירות למערכת. על גבי מחשב הלוח יופיע טופס דיגיטלי עם לוגו בית העסק שלכם. בטופס זה הלקוחות יידרשו למלא מספר פרטים אישים.
ü עם סיום מילוי הפרטים, הלקוח יקבל מסרון – "תודה שהצטרפת" עם לינק לפייסבוק ובקשה לעשות לייק.
ü המסרונים נשלחים ישירות מתוך הטאבלט עצמו.
ü כל מסרון שיוצא מהמערכת מגיע עם לינק של הסרה – בהתאם לחוק הספאם.
במועדון מסוג זה אנו נשים דגש לפאן אחר של השיווק, והוא השיווק ההמוני. הבסיס לגישה זו היא האמירה: גודלה של רשימת התפוצה ולאו דווקא איכותה, קובע את הפדיון הכללי של בית העסק.
הידעת?!
"אחד מכל 3 עסקים שנפתחו יסגור את שעריו בתוך 5 שנים, ורק אחוזים מעטים ישרדו 3 עשורים ויותר" (גלובס, 2013). אנחנו בטוחים שאתה לא רוצה להיות ה-1 הזה, לכן נטוורקטיים מזמינה אותך להצטרף למהפכת שיפור השירות.
כדי להתחיל לנהל מועדון לקוחות מלאו פרטים
מה בנוגע לשיווק תדמיתי? הפקת סרטוני תדמית